وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

تصویر ذهنی درست برای موفقیت در فروش

خیلی از تصمیم هایی که در زندگی میگیریم و بسیاری از کارهایی که در طول روز انجام میدهیم، در واقع افکار و ایده هایی هستند که شب ها قبل از خواب به ذهن مان خطور می کنند و صبح روز بعد که از خانه بیرون میرویم، تا شب تمام اعمال و تصمیمات ما را تحت تأثیر قرار میدهند.

هر چیزی را که در ذهن خود تصویرسازی و باور کنید، به آن دست پیدا خواهید کرد. (ناپلئون هیل)

لینک مقاله

 روانشناسی فروش1


ساختار فکری و شخصیتی مناسب برای موفقیت فروش

همه چیز از خود شما شروع می شود! تا زمانی که به لحاظ مهارتی و شخصیتی، به رشد قابل قبولی نرسید، نباید به موفقیت در کار و زندگی تان امیدوار و خوش بین باشید. هر چقدر هم که بخواهید حرفه ای عمل کنید، وقتی در ساختار فکری و شخصیتی تان نقطه ضعفی داشته باشید، شک نکنید که آن نقطه ضعف در جایی از زندگی و کسب و کارتان خودش را نشان خواهد داد. بنابراین با وجود مشغله های بسیاری که همه ما به نوعی با آنها درگیر هستیم، خوب است که با توجه به این نکات، در جهت بهتر شدن قدم برداریم و از مزایا و منافع بلندمدت و ماندگار آنها بهره مند شویم و به راحتی را ههای جذب ثروت را دریابیم .

لینک مقاله

 هنر فروش موفق


فروش تلفنی… مزایا و محدودیت ها!

فروش تلفنی به نوعی از فروش میگویند که فروشنده فقط با استفاده از دستگاه ارتباطی تلفن با مخاطب خود ارتباط برقرار میکند و سعی میکند با استفاده از ارائه ی اطلاعات لازم در مورد کالا یا خدماتی که دارد میفروشد، و متناسب با نیاز مشتری، او را به خرید کالا یا خدمات خود ترغیب و تشویق کند. 

مخاطب مشتری احتمالی مشتری بالقوه مشتری بالفعل. در این نوع شیوه ی فروش، مشتری، فروشنده را نمی بیند و نمیشناسد، ولی اگر فروشنده از شیوه ی صحیح و حرفه ای ارتباطی استفاده کند، مشتری میتواند با او ارتباط برقرار کند و به خرید کالا یا خدمات تمایل نشان دهد. این نوع بازاریابی جزو شیوه های مستقیم بازاریابی محسوب میشود و مشتری و فروشنده به صورت همزمان و زنده با یکدیگر در ارتباط هستند.

لینک مقاله

 

فروشندگان موفق و فروشندگان ناموفق!

نکاتی در رابطه با کسب و کار و فروش موفق:

وقتی به حرفه و کسب و کار خاصی وارد می شوید، امرار معاش می کنید. اما وقتی آن حرفه وارد شما می شود و با ذرات وجودتان آمیخته می شود، زندگی تان رو به عالی شدن و به تکامل رسیدن می کند.

در کسب و کار، بزرگترین اشتباه این است که فکر کنید دارید برای شخص دیگری کار می کنید. واقعیت این است که از اولین روز شروع به کار تا لحظه ی بازنشستگی، برای خودتان کار می کنید.

هنری فورد: برای موفقیت در تجارت باید از دو کیفیت شخصیتی برخوردار باشید: صبر و شکیبایی و آینده نگری. انسان مضطرب، عجول و ناشکیبا در دنیای پر رقابت و چالش برانگیز امروز به جایی نمی رسد.

لینک مقاله

 

عوامل موفقیت در فروش تلفنی

صرف نظر از اینکه چقدر تجربه دارید یا مطالعه داشته اید، یک سری نکات کوچک و بزرگی وجود دارد که بدون شک بازدهیِ کار شما را در فرآیند فروش بالا میبرند. جزئیات را نباید نادیده گرفت. گاهی با رعایت نکته ای کوچک در موقعیتی مناسب میتوان تفاوت چشمگیری را پدید آورد. در مسابقه ی دو و میدانی، اختلاف سرعت و اختلاف زمانِ رسیدن به خط پایان بین نفرات اول و دوم و سومِ مسابقه، مقدار ناچیزی است، اما همین مقدار ناچیز منجر به این میشود که یکی مدال طلا بگیرد و دیگری با اختلافی کمتر، مدال برنز دریافت کند. می بینید؟! همیشه و همه جا و در هر کاری این قضیه تعیین کننده است.

لینک مقاله

 فروش تلفنی