وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

نکات کلیدی موفقیت درکسب و کار فروشندگان بزرگ

فروشندگان بزرگ در راه اندازی کسب و کار خود با رعایت چه نکات ریزی توانسته اند به موفقیت برسند؟

یکی از روش های مؤثر در فرآیند فروش این است جای خودتان و مشتری را عوض کنید و از او بخواهید دلایل لازم برای مرغوبیت کالا را ذکر کند.
هرچه برای ارائه کردن محصولتان برنامه و سناریوی بهتر و حساب شده تری داشته باشید، سریع تر و راحت تر می توانید بفروشید و تلاش هایتان هم نتیجه خواهند داد. وقتی تلاش هایتان بی نتیجه می مانند، در واقع این وقت با ارزش شماست که تلف می شود. برای اینکه بیشترین استفاده را از زمان موجود ببرید باید بتوانید بیشترین بهره برداری را از تلاش هایتان بکنید.
اولین چیزی که باعث تلف شدن وقت تان می شود، سهل انگاری در قرار ملاقات با مشتریان بالقوه ای است که میتوان با گفتگوی رو در رو و حساب شده، آنها را به خریداران واقعی تبدیل کرد.
اگر قصد دارید 5 روز از 7 روز هفته را به فروش اختصاص دهید، باید 5 شب ساعت 10 بخوابید تا بتوانید برای آن 5 روز حداقل 8 ساعت خواب کافی داشته باشید.
برای اینکه بتوانید به درآمد ساعتی مطلوب تان برسید، باید به این سه نکته عمل کنید: مشتری یابی، ارائه و معرفی مطلوب محصول، قطعی و نهایی کردن فروش
مشتریان برجسته به درآمد ساعتی خود توجه دارند و تمام تلاش خود را میکنند که در هر ساعت، درآمد ساعتی مطلوب خود را بدست بیاورند.

یک فروشنده به خوبی میداند که فقط وقتی درآمد خواهد داشت که پروژه های فروش را به نتیجه برساند. بر اساس آن قول معروف در مورد شکار: فقط چیزی را که میکشی میتوانی بخوری!

لینک مقاله

 

هنر فروش موفق

فرامشتری مداری

فرامشتری مداری، احترام به مشتری، احترام به حساب بانکی خود!
یقینا شما هم یک حساب بانکی فعال دارید. این حساب چقدر برایتان اهمیت دارد؟ چقدربرای اعتبار و پشتوانه آن تلاش می کنید؟ باید بگوئیم که میزان علاقه شما به حساب بانکی تان از میزان علاقه ای که به مشتری دارید مشخص می شود! اینکه تا چه حد حاضرید در خدمت مشتری باشید تعیین می کند که مشتری چه مقدار پول به حساب بانکی تان واریز می کند و تا کجا برای پیش بردن شما در بازار رقابت تلاش می کند.

لینک مقاله

 

http://mohammadghaffari.com/Uploads/Images/article%2FCustomer.jpg

کسب اعتماد مشتری

برای به حرکت درآوردن پرسنل در مسیری جدید که در اینجا دقیقا همان فرامشتری مداری و مراقبت واقعی از مشتریان است، به نفوذ در قلب آنها نیاز دارید! تنها چیزی که یک پست رهبری برای شما در پی دارد، یک فرصت است که یا میزان نفوذتان را در پرسنل افزایش دهید و یا آنکه به کلی آنرا از بین ببرید. مدیران به دو دلیل می بایست ارزش واقعی پرسنل را در نظر داشته باشند.اول آنکه احترام به انسانها یک الزام است و دوم تنها انسانهایی که به ایشان احترام تمام و کمال گذارده می شود، دیگران را مدنظر می گیرند.احترام، دوست داشتن و محبت ویروسی است و اگر به پرسنل خود احترام بگذارید آنها به مشتریان تان احترام خواهند گذاشت.
اما در این قسمت میخواهیم بگوئیم که چگونه می توانید اعتماد مشتری را کسب کنید. کسب اعتماد مشتری، مهمترین مرحله ی قبل از کسب رضایت او است. مشتری اول اعتماد می کند، بعد برای اولین بار وارد معامله می شود و خریدی انجام می دهد و منتظر می ماند تا شما حسن نیت تان را به او ثابت کنید. مشتری شما را زیر نظر می گیرد و خبر بد آنکه مشتریان حتی اگر در زندگی شخصی و کاری شان انسان های مثبت اندیشی باشند اما در کنترل شما اصلا نگاه مثبت ندارد. احتمالاً خودتان این موضوع را به خوبی حس کرده اید که مشتریان زمانی که به آنها خوب خدمت می کنید کمتر پیش می آید که تقدیر و تشکر کنند اما به محض آنکه حتی اگر سهواً از طرف شما یک اختلال کوچک در کارشان وارد شده باشد بلافاصله فریاد شکایت و نارضایتی بر می آورند ویا بدون صدا ترک تان می کنند. مرحله مراقبت از مشتری از دو بازه زمانی اساسی تشکیل می شود.اول آنکه چگونه و تا چه اندازه و با چه کیفیتی اعتماد آنها را کسب می کنید و دوم بعد از کسب اعتماد به چه طریق و با چه کیفیتی رضایت او را جلب خواهید کرد. شایان توجه آنکه موفقیت در جلب رضایت مشتری یعنی کسب اعتماد بیشتر و هرچه که در امر جلب رضایت مشتریانتان موفق تر باشید، اعتمادشان را بیشتر و بیشتر به خود جلب نموده اید.

لینک مقاله

 

http://mohammadghaffari.com/Uploads/Images/article%2Ftrust-business.jpg