وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

ساختن یک نام تجاری در 30 روز

شما برای ساختن یک نام تجاری جالب توجه، نیازی به داشتن یک مدرک دانشگاهی یا شرکت در یک دوره ی فشرده ی بازاریابی ندارید، شما فقط به این کتاب احتیاج دارید- و به سی روز.

سایمون میدلتون به شما نشان می دهد که با پیروی از 30 تمرین واضح و آشکار این کتاب، چگونه نام تجاری خود را به شکلی  عمیق و کارآمد خلق، مدیریت و از طریق ارتباطات به دیگران منتقل سازید.

نحوه ی کارتان با این کتاب به خود شما بستگی دارد. و نتیجه ی یکسان خواهد بود. یک نام تجاری اصیل، جذاب و بسیار متمایز که مشتریان و طرفداران را جذب و درگیر خواهد ساخت.

این کتاب به نحوی طراحی شده است که اعم از اینکه از هیچ آغاز می کنید (یعنی، ابداً هیچ چیزی درباره ی نام گذاری تجاری نمی دانید و یا در زمینه ی کاری که در عرصه ی نام گذاری تجاری و یا بازاریابی می کنید، پیشینه ای در حد صفر دارید) و یا اینکه در حال حاضر چیزی در حد یک کارشناس نام تجاری هستید، کار کند. این کتاب یک رویکرد مرحله به مرحله، کاملاً با معنا و غیر آکادمیک اتخاذ می کند. این کتاب هم یک مقدمه ی کلی درباره ی ساخت ماهرانه ی یک نام تجاری نیرومند، مهیج و موثر است و هم یک فراگرد برای نام گذاری تجاری که می توانید به مدت 30 روز، هر روز یک مرحله، از آن پیروی کنید.

به طورخلاصه، شما می توانید از این کتاب به منظور های زیر استفاده کنید:

آموزش سریع خود در عرصه ی هنر نام گذاری تجاری.

ساختن یک نام تجاری مناسب برای کسب و کار خود یا هر یک از محصولات یا خدمات آن.

ساختن یک نام تجاری برای یک موسسه ی خیریه و یا یک سازمان در بخش دولتی.

ساختن یک نام تجاری برای گروه یا بخش خود در درون یک سازمان بزرگتر.

ساختن نام تجاری شخصی خود برای تقویت مسیر شغلی تان.


ساختن یک نام تجاری در 30 روز ( Build a Brand in 30 days )

موضوع: برندینگ

نویسنده: سایمون میدلتون

مترجم: سینا قربانلو

قطع: وزیری

تعداد صفحات: 299

ناشر: مبلغان

تیراژ: 1500 نسخه

مشاهده کتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.