وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

رازهای فروشندگان موفق (بخش اول)

رازهای فروشندگان موفق (بخش اول)
باید آموزش ببینید!

هم من و هم شما به خوبی میدانیم که برای موفقیت و دستیابی به اهداف بزرگ، به دو چیز نیازمندیم:
1. دانش و مهارت 2. انگیزه

آیا میدانید که 95 درصد از فروشندگان تنها با فراگیری دانش و مهارتهای مرتبط با فروش میتوانند فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند؟ به علاوه اینکه آشنایی با برخی تکنیک ها و رعایت بعضی نکات کمک میکند که مسیرِ دستیابی به هدفهای خود را در زمان کوتاه تر و آسان تر پشت سر بگذارید.
شکی در این نیست که اگر قرار باشد همان روش های گذشته را در فروش امروزتان بکار ببرید، همان نتایج نامطلوب گذشته عایدتان خواهد شد. ممکن است برخی از شما بگویید: «خُب، بیشتر کار میکنم!» اما بی فایده است. اگر روش ها همان و توانمندی ها و مهارتهایتان همان باشند، نمیتوانید فروش و درآمد بیشتری داشته باشید. باید روش های بیشتری را امتحان کنید.
فروشندگان پردرآمد برای یادگیریِ خود، وقت و پول و انرژی صرف میکنند تا دانش و مهارتهای خود را ارتقاء دهند. آنها با این سرمایه گذاری سنجیده، در مدت کوتاهی میتوانند 5 تا 10 برابر دیگران بفروشند.
چیزی که داریم درباره اش صحبت میکنیم، یک جور یادگیریِ ادامه دار و مستمر است. یعنی همان کاری که بزرگان فروش جهان انجام میدهند. درست همانطور که قهرمانان ورزشی برای موفقیت در مسابقات رقابتی، باید همواره در حال تمرین باشند، فروشندگانی که میخواهند قوی کار کنند نیز باید همواره در حال تمرین و یادگیری باشند تا بتوانند هر روز بهتر از گذشته عمل کنند....


برگرفته ای از کتاب هنر فروش موفق نوشته برایان تریسی

تلفن: 22882237-22872080-021

ایمیل:info@mohammadghaffari.com

وبسایت: www.mohammadghaffari.com