وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

مدیریت درآمد اصول و شیوه های عمل

مدیریت درآمد سابقه ای حدود چهل سال دارد و از آغاز پیدایش همواره در کانون توجه محققان بوده است و هر روز به کاربردهای آن در بنگاههای مختلف اقتصادی افزوده می شود. هدف این علم، بیشینه کردن سود حاصل از فروش ظرفیت محدودی از یک حصول فنا پذیر یا فاسد شدنی، در طی افق زمانی مشخص، به مشتری مناسب با قیمت بهینه است. کالای فناپذیر، نوعی از کالا و خدمات است که ارزش آن وابسته به زمان است و اگر تا موعد خاصی به فروش نرسد ارزش آن از بین می رود و دیگر قابلیت فروش ندارد و درآمد بالقوه ی حاصل از فروش آن از دست می رود.

طی سال های اخیر، اصول و شیوه های مدیریت درآمد در زمینه های متنوعی از جمله خطوط هوایی، صنعت جهانگردی، صنایع تولید انرژی، موسسات کرایه ی خودرو، خطوط راه آهن مسافری، تبلیغات در رسانه ها، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی، فروشگاههای زنجیره ای، برنامه ریزی تولید و تخصیص ظرفیت در صنعت،خطوط کشتیرانی و شرکتهای مسافربری، هتل داری و پذیرش و اقامت مسافر،کاربرد های فراوانی داشته است.مدیریت درآمد اصول و شیوه های عمل

مدیریت درآمد اصول و شیوه های عمل ( Revenue Management )

موضوع: فروش

نویسنده: کالیان تالوری، گرت وان رایزن

مترجم: یدالله سیفی

قطع: رحلی

تعداد صفحات: 600

ناشر: مبلغان

تیراژ: 1200 نسخه

مشاهده کتاب

استراتژی ترکیب رسانه ها در بازاریابی

رسانه های اجتماعی توانسته اند به زمان های فراغت نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هجوم بیاورند. قبلا بخش اعظم فراغت به دیدن تلویزیون، گوش دادن به رادیو، خواندن کتاب و رفتن به سینما سپری می شد. اما امروز این  اوقات عمدتا به فضای مجازی اختصاص یافته است. فقط در ایران آمار کاربران فیسبوک در سال1394 به رقم شگفت آور حداقل 13 میلیون نفر رسیده است و آمار کاربران شبکه های اجتماعی تلگرام عدد 12 میلیون نفر را نشان می دهد. هزاران کانال در تلگرام و میلیون ها صفحه فیلم و عکس در اینستاگرام شکل دهنده طرز فکر، عقاید، سلایق و حتی رفتارهای خرید  کاربران در جهان شده است، و درآمد این شبکه ها از تبلیغات از ده ها میلیارد دلار در سال، گذشته است. این شبکه ها به مکان باارزشی برای فروش کالاها و خدمات تبدیل شده اند.

در اینجا سوال بزرگی بین بازاریابان مطرح می شود که برای رساندن پیام فروش چه باید کرد؟ آیا زمان خداحافظی با رسانه های سنتی چون تلویزیون، که روزگاری به جعبه جادویی شهرت داشت و یا روزنامه ها، مجلات، رادیو و بیلبوردها فرا رسیده است؟

این سوالات به همراه صدها پرسش دیگر نه تنها ذهن برنامه ریزان رسانه ها را در شرکت های تبلیغاتی به خود مشغول کرده، بلکه باورها و دانسته های بازاریابان، علمای ارتباطات، جامعه شناسان و روان شناسان را نیز دگرگون کرده است.

کتاب ارزشمند "استراتژی ترکیب رسانه ها در بازاریابی" به این سوالات مهم پاسخ می دهد و راه حل های بسیار ارزشمندی را در این حوزه مطرح می کند. نویسنده کتاب، موفقیت در بازاریابی را در استفاده هماهنگ و ترکیب متوازن سه رسانه سنتی، دیجیتال، و اجتماعی می داند؛ یعنی بازاریابی ترکیبی، و در این راستا به بیان کارکرد و اهمیت هرکدام از آنها می پردازد.

استراتژی ترکیب رسانه ها در بازاریابی


استراتژی ترکیب رسانه ها در بازاریابی ( The media mix in marketing strategy )

موضوع: بازاریابی

نویسنده: لان سافکو

مترجم: رضا سرتاج

قطع: وزیری

تعداد صفحات: 284

ناشر: مبلغان

تیراژ: 2000 نسخه

مشاهده کتاب

تئوری های فروش موفق

تئوری های فروش موفق

این کتاب ابزاری را به شما معرفی می کند که نویسنده در تمام سمینارهای فروش خود از آن استفاده کرده است: مدل زنجیری فروش حرفه ای. این مدل به این منظور طراحی شده است که اطمینان و موفقیت را از طریق ساده سازی، بپروراند، و ضمناً مخرجهای مشترک هر فراخوان فروش را نشان دهد. تجربه نشان داده است که درجه ی معینی از ثبات- یک جریان مشترک- در یکایک فراخوانهای فروش وجود دارد. در سرتاسر این کتاب، تمام جنبه های فراگرد فروش، از جمله مهارتهای مذاکره ی اثر بخش فروش و مدیریت زمان به تفصیل بحث شده است. این کتابِ جامع را به عنوان مرجعِ شخصی خود، منبعی که می تواند مهارتهای فعلی شما را تقویت کند و مهارتهای تازه ای به شما ببخشد، در نظر گیرید.


تئوری های فروش موفق ( The theory of successful sales )  تئوری های فروش موفق

موضوع: فروش

نویسنده: تیم بریتاپت

مترجم: سینا قربانلو

قطع: وزیری

تعداد صفحات: 238

ناشر: مبلغان

تیراژ: 1200 نسخه

مشاهده کتاب

ساختن یک نام تجاری در 30 روز

شما برای ساختن یک نام تجاری جالب توجه، نیازی به داشتن یک مدرک دانشگاهی یا شرکت در یک دوره ی فشرده ی بازاریابی ندارید، شما فقط به این کتاب احتیاج دارید- و به سی روز.

سایمون میدلتون به شما نشان می دهد که با پیروی از 30 تمرین واضح و آشکار این کتاب، چگونه نام تجاری خود را به شکلی  عمیق و کارآمد خلق، مدیریت و از طریق ارتباطات به دیگران منتقل سازید.

نحوه ی کارتان با این کتاب به خود شما بستگی دارد. و نتیجه ی یکسان خواهد بود. یک نام تجاری اصیل، جذاب و بسیار متمایز که مشتریان و طرفداران را جذب و درگیر خواهد ساخت.

این کتاب به نحوی طراحی شده است که اعم از اینکه از هیچ آغاز می کنید (یعنی، ابداً هیچ چیزی درباره ی نام گذاری تجاری نمی دانید و یا در زمینه ی کاری که در عرصه ی نام گذاری تجاری و یا بازاریابی می کنید، پیشینه ای در حد صفر دارید) و یا اینکه در حال حاضر چیزی در حد یک کارشناس نام تجاری هستید، کار کند. این کتاب یک رویکرد مرحله به مرحله، کاملاً با معنا و غیر آکادمیک اتخاذ می کند. این کتاب هم یک مقدمه ی کلی درباره ی ساخت ماهرانه ی یک نام تجاری نیرومند، مهیج و موثر است و هم یک فراگرد برای نام گذاری تجاری که می توانید به مدت 30 روز، هر روز یک مرحله، از آن پیروی کنید.

به طورخلاصه، شما می توانید از این کتاب به منظور های زیر استفاده کنید:

آموزش سریع خود در عرصه ی هنر نام گذاری تجاری.

ساختن یک نام تجاری مناسب برای کسب و کار خود یا هر یک از محصولات یا خدمات آن.

ساختن یک نام تجاری برای یک موسسه ی خیریه و یا یک سازمان در بخش دولتی.

ساختن یک نام تجاری برای گروه یا بخش خود در درون یک سازمان بزرگتر.

ساختن نام تجاری شخصی خود برای تقویت مسیر شغلی تان.


ساختن یک نام تجاری در 30 روز ( Build a Brand in 30 days )

موضوع: برندینگ

نویسنده: سایمون میدلتون

مترجم: سینا قربانلو

قطع: وزیری

تعداد صفحات: 299

ناشر: مبلغان

تیراژ: 1500 نسخه

مشاهده کتاب