ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
بسیاری از زمینه های کسب و کار غالباً به طور مستقل از یکدیگر سازمان داده شده و مورد مطالعه قرار می گیرند.اما هرچند که جدایی آنها می تواند موجب شفافیت شده و مهارت را شکوفا نماید، سیلوهای کارکردی، ذاتاً متمایز نیستند.اقدامات بخش ها (دپارتمان ها) و کارکنان آنها مواره بر دیگر دپارتمان ها و کل سازمان تاثیر می گذارند.
تلفن: 22882237-22872080-021
ایمیل:info@mohammadghaffari.com
وبسایت: www.mohammadghaffari.com
کسب و کار زمینه واحدی از تلاش و کوشش نیست.
حسابداری : زبان کسب و کار است، که اطلاعات درباره معاملات را به زبان پولی سازمان می دهد و منتقل می کند.
مالیه: مدیریت پول و دارایی های پولی است.
بازاریابی : تلاش در جهت ترویج کالاهای تولید شده یک شرکت و « برندها» در بازارهای معین و موردنظر است و تضمینی است بر اینکه تولیدات مناسب با قیمت های مناسب در جاهای مناسب عرضه می شوند.
تولید و عملیات : ناظر بر هماهنگی و نظارت بر فعالیت هایی مانند تولید صنعتی و ارایه خدمات است.
رفتار سازمانی : مطالعه چگونگی کنش و واکنش مردم در محیط کار است و می تواند در برگیرنده راهبردهای انگیزشی، سازمان و فرهنگ شرکت، مدل های رهبری، روانشناسی گروهی و حل و فصل تعارضات باشد.
اقتصاد : عملی است اجتماعی مربوط به کسب و کار و فعالیت های مالی.
تلفن: 22882237-22872080-021
ایمیل:info@mohammadghaffari.com
وبسایت: www.mohammadghaffari.com