ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
این کتاب ابزاری را به شما معرفی می کند که نویسنده در تمام سمینارهای فروش خود از آن استفاده کرده است: مدل زنجیری فروش حرفه ای. این مدل به این منظور طراحی شده است که اطمینان و موفقیت را از طریق ساده سازی، بپروراند، و ضمناً مخرجهای مشترک هر فراخوان فروش را نشان دهد. تجربه نشان داده است که درجه ی معینی از ثبات- یک جریان مشترک- در یکایک فراخوانهای فروش وجود دارد. در سرتاسر این کتاب، تمام جنبه های فراگرد فروش، از جمله مهارتهای مذاکره ی اثر بخش فروش و مدیریت زمان به تفصیل بحث شده است. این کتابِ جامع را به عنوان مرجعِ شخصی خود، منبعی که می تواند مهارتهای فعلی شما را تقویت کند و مهارتهای تازه ای به شما ببخشد، در نظر گیرید.
موضوع: فروش
نویسنده: تیم بریتاپت
مترجم: سینا قربانلو
قطع: وزیری
تعداد صفحات: 238
ناشر: مبلغان
تیراژ: 1200 نسخه