وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

ایجاد شخصیت قدرتمند فروش - وقت خود را تلف نکنید

فروشندگان به طور متوسط 50 درصد زمان خود را هدرمی دهند. بررسی ها نشان می دهدکه این اشخاص کمی دیر به سرکار می آیند،کمی آرامتر کار می کنند و کمی زودتر هم محل کارشان را ترک می کنند. بخش اعظم ساعات آنها به گفتگو های خودمانی می گذرد.روزنامه می خوانند، قهوه  می نوشند، ویا با اینترنت ور می روند.

اما برندگان متفاوت هستند.آنها زودترازوقت شروع فعالیت اداری به محل کارشان می آیند،کمی بیشترکار می کنند و تا دیر وقت در محل کارشان باقی می مانند.آنها در ساعات صرف ناهار در زنگ تنفس نوشیدن قهوه به کارشان ادامه می دهند.آنها غروبها و شبها کار می کنند و صبحها تدارک می بینند.


تلفن: 22882237-22872080-021

ایمیل:info@mohammadghaffari.com

وبسایت: www.mohammadghaffari.com


ایجاد شخصیت قدرتمند فروش - آماده تلاش باشید

تفاوت اصلی میان فروشندگان موفق و فروشندگان معمولی این است که فروشندگان موفق به مراتب  بیشتر از فروشندگان معمولی تلاش می کنند.توماس استانلی در جریان پژوهشی که برای نگارش کتاب همسایه میلیونر کرد به این نتیجه رسید که 85 درصد میلیونر های خود ساخته ای که او با آنها مصاحبه نمود موفقیت خودرا مدیون تلاش و سخت کوشی بودند.وقتی از افراد موفق درزمینه های مختلف زندگیشان سوال می کنید.به شما می گویند:"من از بقیه مردم با هوش تر نبودم اما بیشتر از بقیه کار می کردم."

اشخاص متوسط می خواهند زیاد کار کنند،قصد این کار را هم دارند.کار زیاد را برنامه ریزی می کنند.اما وقتی از نزدیک به آنها دقیق میشوید،می بینید آنطور که لازم است تلاش نمی کنند.


تلفن: 22882237-22872080-021


ایمیل:info@mohammadghaffari.com

وبسایت: www.mohammadghaffari.com



                     

ایجاد شخصیت قدرتمند فروش - برندگان و بازندگان

تفاوت میان برندگان و بازندگان در این زمینه کاملا روشن است.برندگان همیشه در قبال نتیجه کارهایشان قبول مسئولیت میکنند.بازندگان هرگز این کار را نمیکنند اما همیشه برای موفق نشدنهای خود دلائلی ارائه می دهند.


 برندگان راه حل گرا هستند.آنها همیشه دنبال راههای

می گردندکه مسائل خود را حل کنندوبه چالش هایی

 که همه روزه با آن رو  به رو هستند برخورد نمایند.


بازندگان گرفتار نوعی بیماری هستند.آنها همیشه عذر و بهانه می آورند توجیه می کنند.این طرز برخورد موفقیت را نابود می کند.وقتی کسی با عذر و بهانه عفونی می شود،به جای اینکه پیشرفت کند،برای مشکلات زندگیش بهانه سازی می کند.

اما برندگان رفتاری متفاوتی دارندو برندگان راه حل گرا هستند.آنها همیشه برای حل مساله خود دنبال راه حل های جدید می گردند.پیوسته دنبال چیزهای جدید هستند.اگر چیزی کار نکند،دنبال چیز دیگری می گردند.آنها هرگز به امکان شکست توجه ندارند.


تلفن: 22882237-22872080-021

ایمیل:info@mohammadghaffari.com

وبسایت: www.mohammadghaffari.com


 

ایجاد شخصیت قدرتمند فروش - شیفته یاد گیری باشید


تا حدی می توانید آموزش ببینید.از همه مشاغل و فرصت ها استفاده کنید تا مهارتهای بیشتری بیاموزید.فعالانه بکوشید که به علم دانش خود بیفزایید.اگر شرکت شما امکانات آموزشی دراختیارتان می گذارد.آنها را بلافاصله قبول کنید.هیچ تاخیری جایز نیست .هر مهارت جدیدی که می آموزید،یک سرمایه گذاری است که برای آینده خود انجام می دهید.


آنچه امروز در زندگیتان دارید نتیجه گزینش های شما از گذشته تا به امروز است .موقعیت های امروز شما نتیجه فعالیت ها یا بی تحرکی های گذشته است.درآمد امروز شما بستگبی به این دارد که در گذشته چقدر موفق و یا تا چه اندازه نا موفق بوده اید.گاه کارهایی که انجام نمیدهید،مانند تکمیل کردن آموزش خودو بهتر کردن مهارتهای شغلی ،تاثیر بیشتری بر آینده شما دارند تا کاری که به واقع می کنید. 



برگرفته از کتاب هنر فروش کردن-برایان تریسی


تلفن: 22882237-22872080-021

ایمیل:info@mohammadghaffari.com

وبسایت: www.mohammadghaffari.com

ایجاد شخصیت قدرتمند فروش - شما رئیس هستید

شما به عنوان رئیس شرکت شخصی خود،100 درصد مسئول اتفاقاتی هستید که برای تجارت شما اتفاق می افتد.شما مسئول آموزش و بهسازی هستید،شما مسئول بالا بردن پیوسته مهارتهای خود هستید،.شما مسئول فروش و بازاریابی هستید،شما مسئول کنترل کیفی و تشکیلات شخصی وکارآیی هستید،شما رئیس هستید.

به راستی که حیرت انگیز است.چه بی شمار کسانی هستندکه خود را انفعالی میبینند و بجای اینکه سررشته امور خودرا به دست بگیرند و آنچه رادوست ندارند تغییر بدهند،به شکل منفعلانه ای منتظر می مانند تا شرکت کاری برای آنها بکنند.اکثزیت بالغان پولی صرف رشد واعتلای حرفه ای خود نمی کنند.مطلب نمیخوانند.در سمینارهای آموزشی شرکت نمیکنند.آنها انتظار دارند که شرکت این کاررا برای آنها انجام بدهد.انتظار دارند شرکت نه تنها هزینه ها را متقبل شود،بلکه فرصتی نیز در اختیارآنها بگذارد که مهارتهایشان اعتلا یابد.و بعد به فروش و درآمدخود بیفزایند.


تلفن: 22882237-22872080-021

ایمیل:info@mohammadghaffari.com

وبسایتwww.mohammadghaffari.com