وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

تقاضا برای مراجعه بعد از قرارداد فروش

در حالی که قرارداد فروش را امضا می کنید، به او بگویید:" آقای مشتری، از اینکه این کالا را خریدید، متشکرم. اجازه بدهید از شما کسب اطلاعی بکنم. آیا کسی هست که فکر می کنید به این کالا احتیاج داشته باشد؟ "وقتی او اسمی را در اختیار شما می گذارد، به او بگویید :" بسیار متشکرم. آیا ممکن است شماره تلفن او را به من بدهید؟" اگر چند شماره تلفن در اختیارتان گذاشت، از او بپرسید: "به نظر شما، اول کدام شماره را بگیرم؟"

با هر قدمی که در این راستا بر می دارید، مشتری شما بیشتر درگیر فروش می شود و به همین دلیل احساس دین می کند که به شما کمک کند.می توانید در این زمان از او خواهش دیگری بکنید: "بسیار متشکر می شوم اگر به او زنگ بزنید و مرا معرفی کنید.آیا  این لطف را در حق من می کنید؟"

بار دیگر هدف شما باید این باشد که دو یا سه مراجع را پیدا کنید.

"برگرفته از کتاب موفقیت شغلی " اثر برایان تریسی"

تلفن: 22882237-22872080-021

ایمیل:info@mohammadghaffari.com

وبسایت: www.mohammadghaffari.com



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.