ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
در شیوهء کنفرانس، کلیهء پرسنلی که بایستی تحت آموزش باشند در محیطی دور هم جمع میشوند، و در عین حال که توسط مدرس، آموزشهایی را دریافت میکنند، دیدگاه ها، آموزش ها، عقاید موافق و حتی مخالف خود را با یکدیگر سهیم میشوند، و این علاوه بر ایجاد جو رقابتی، علاقهء وافری را برای پیگیریِ جلسات بعدی آموزش در پرسنل برمی انگیزد. نکتهء قابل توجه این است که در این جلسات، نکات آموزشی به پرسنل ارائه میشود، نه دستورالعمل های از پیش تعیین شده و برنامهء بستهء کاری. در چنین محیط جمعیِ آموزشی ای، همهء اعضای پرسنل شرکت فرصت ارائهء دیدگاه ها و ارزیابی نکات آموزشی را دارند. در نتیجه هم روحیه و اعتماد به نفس بالاتری خواهند داشت و هم اینکه نیروی تفکر تحلیلیِ آنها تقویت می شود و رشد میکند.هر چند، در این روش، پروسهء آموزش کُند و پر هزینه است و برای آموزش پرسنل تازه کار یا کم تجربه نیز مناسب نیست ولی در کل آموزش بازاریابی و فروش و مشاوره بازاریابی و فروش نیز کاربردی میباشد.