وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

مدیریت موفق به سبک چینی

کتاب "مدیریت موفق به سبک چینی" از طریق بررسی شرکتهای بزرگی که در این سالها تبدیل به شرکتهای جهانی و شریک نامهای تجاری بین المللی  شده اند، و باتحلیل ساختارهای مدیریتی و وضعیت محیطی بازارهای آنها به چگونگی گسترش و رشدشان می پردازد. در این میان، درسهای مدیریتی مهمی مطرح می شوند که به عنوان الگوهای موفق در شرایط بحرانی و دوره های گذار از اقتصاد بسته به اقتصاد باز می توانند مورد استفاده قرار گیرند. این کتاب به ابعاد گوناگون مدیریت چینی می پردازد که بعد از مدیریت ژاپنی و مدیریت به سبک آمریکایی، سومین الگوی موفق مدیریت محسوب می شود.

شرکت های عظیمی چون وال مارت، بخش عمده ای از کالاهای قابل فروش خود را از چین وارد می کنند و کارخانه های چینی مشغول تولید لوازم خانگی برای اکثر نامهای تجاری بین المللی اند. ساخت چین دیگر نشانه محصولی بی کیفیت نیست. در بازارهای اروپا، آمریکا و سایر کشورهای جهان همه جا محصولات چینی به چشم می خورند و کشوری که تا سی سال قبل جزء کشورهای جهان سوم و دارای اقتصادی عقب مانده بود، امروز تبدیل به دومین اقتصاد بزرگ جهان شده است.

این کتاب فقط تحلیل واقعیتهای سیاسی و اقتصادی جامعه چین نیست، بلکه یک کتاب علمی و آموزشی است که با طرح موضوعات واقعی و جذاب به مشکالات و معضلاتی می پردازد که شرکتها امروزه در بیشتر کشورهای جهان سوم و حتی کشورهای پیشرفته نیز با آن دست به گریبانند.


مدیریت موفق به سبک چینی ( Successful management of Chinese style )

موضوع: مدیریت

نویسنده: دونالد ان. سول

مترجم: مجید نوریان

قطع: وزیری

تعداد صفحات: 206

ناشر: مبلغان

تیراژ: 1200 نسخه

مشاهده کتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.