ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
برنامه ی بازاریابی یکی از بخشهای مهم کسب و کار به شمار می آید. از این رو فرایند برنامه ی بازاریابی، بخش مهمی از فرایند برنامه ریزی و بودجه بندی سازمانها تلقی می شود. برنامه ی بازاریابی اهداف بازاریابی را تعیین می کند و استراتژیهای دستیابی به آنها را پیشنهاد می دهد. البته نباید فراموش کرد که این برنامه، تمام اهداف و استراتژیهای سازمان را در بر نمی گیرد.
کتاب ((چگونه برنامه ی بازاریابی بنویسیم)) به موضوع ضروری و مهمی می پردازد که نیاز جدی اکثر بنگاههای اقتصادی است؛ یعنی برنامه ی مکتوب بازاریابی، که شامل اهداف بازاریابی و فعالیتهای در جهت دستیابی به این اهداف است. این برنامه با انتخاب هدفهای بازاریابی، تعیین فرصتها و تهدیدها، انتخاب بازارهای هدف و تدوین راهبردهای مناسب بازاریابی به طراحی برنامه ی اجرایی منجر می گردد و بازاریابان شرکت را در مسیر درست به حرکت در می آورد و موجب به ثمر رسیدن برنامه های کسب و کار می گردد.
این کتاب با آموزش قدم به قدم خوانندگان، دستورالعمل اجرایی مناسبی برای تدوین یک برنامه ی زنده و پویا است و خواننده را تا پایان راه همراهی می کند.
موضوع: بازاریابی
نویسنده: جان وست وود
مترجم: علیرضا احمدی - فرناز فرزین مهر
قطع: رقعی
تعداد صفحات:
136
ناشر: مبلغان
تیراژ: 1200 نسخه