وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم؟

برنامه ی بازاریابی یکی از بخشهای مهم کسب و کار به شمار می آید. از این رو فرایند برنامه ی بازاریابی، بخش مهمی از فرایند برنامه ریزی و بودجه بندی سازمانها تلقی می شود. برنامه ی بازاریابی اهداف بازاریابی را تعیین می کند و استراتژیهای دستیابی به آنها را پیشنهاد می دهد. البته نباید فراموش کرد که این برنامه، تمام اهداف و استراتژیهای سازمان را در بر نمی گیرد. 

چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم؟

کتاب ((چگونه برنامه ی بازاریابی بنویسیم)) به موضوع ضروری و مهمی می پردازد که نیاز جدی اکثر بنگاههای اقتصادی است؛ یعنی برنامه ی مکتوب بازاریابی، که شامل اهداف بازاریابی و فعالیتهای در جهت دستیابی به این اهداف است. این برنامه با انتخاب هدفهای بازاریابی، تعیین فرصتها و تهدیدها، انتخاب بازارهای هدف و تدوین راهبردهای مناسب بازاریابی به طراحی برنامه ی اجرایی منجر می گردد و بازاریابان شرکت را در مسیر درست به حرکت در می آورد و موجب به ثمر رسیدن برنامه های کسب و کار می گردد. 

این کتاب با آموزش قدم به قدم خوانندگان، دستورالعمل اجرایی مناسبی برای تدوین یک برنامه ی زنده و پویا است و خواننده را تا پایان راه همراهی می کند.

چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم؟ ( How to write a marketing plan ) 

موضوع: بازاریابی

نویسنده: جان وست وود

مترجم: علیرضا احمدی - فرناز فرزین مهر

قطع: رقعی

تعداد صفحات:

136

ناشر: مبلغان

تیراژ: 1200 نسخه

مشاهده کتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.