وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

25 عادتی که منجر به فروش بیشتر می شوند

اخیراً اغلب آگهی های استخدام فروشنده و بازاریاب با جواب مناسبی رو به رو نمی شود. ظاهراً علاقه بازاریابان به ادامه این شغل و تازه واردان به انتخاب آن کاهش یافته است. علت آن را می توان در بدی بازار، رکود اقتصادی، نازل بودن کارمزدهای بازاریابی، نبود امنیت شغلی و احساس بی بهره بودن از شان و منزلت اجتماعی جست و جو کرد. اما می توان یک دلیل مهم دیگر به آنها اضافه کرد که همانا نبود شناخت کافی از تکنیکها و روشهای بازاریابی و فروش است که این شغل مهم را با بحران هویت روبرو کرده است.

متاسفانه شغل بازاریابی، که عنوان درست آن فروشندگی شخصی است، در جامعه ما شغل کم مایه و ساده ای به نظر می آید و این گونه برداشت می شود که افرادی که موفق به گذراندن دوره های دانشگاهی نشده اند برای این شغل مناسب ترند و نیازی به فراگیری دانش و فنون این حرفه نیست، و دقیقا مشکل از همین جا آغاز می شود.

برای موفقیت در هر شغلی نیاز به یادگیری و آموزش مبانی آن حرفه است و اتفاقا شغل بازاریابی و فروش، نیازمند به گذراندن دوره های آموزشی متنوعی است. به همین علت است که بازاریابان و فروشندگان غیرحرفه ای به لحاظ کافی نبودن دانش و اطلاعاتشان، با ناکامی روبه رو می شوند و چون درآمدهای بازاریابی و فروش ارتباط مستقیمی با دریافت پورسانت دارد، این امر موجب سرخوردگی ایشان می شود و آنان در کوتاه مدت از این حرفه خارج می شوند. امروزه آموزش بازاریابی و فروش به یکی از مهمترین رشته های هر مدرسه بازاریابی تبدیل شده و تعداد کتابهایی که در این زمینه چاپ شده اند غیرقابل تصور است.25 عادتی که منجر به فروش بیشتر می شوند

این کتاب، کتاب ساده و جذابی است که 25 نکته کلیدی در فروشندگی را توضیح می دهد، نکاتی که هم برای فروشندگان تازه کار و هم برای فروشندگان  حرفه ای، بسیار مهم و کارساز است. البته در چاپ سوم این کتاب پنج عادت جدید هم اضافه شده است تا به شما در ساختن کار و کسب تان کمک کنند. 


25 عادتی که منجر به فروش بیشتر می شوند ( THE 25 SALES HABITS )

موضوع: فروش

نویسنده: استفان شیفمن

مترجم: دکتر محمد احمدی

قطع: رقعی

تعداد صفحات: 130

ناشر: مبلغان

تیراژ: 1500 نسخه

مشاهده کتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.