ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
متاسفانه شغل بازاریابی، که عنوان درست آن فروشندگی شخصی است، در جامعه ما شغل کم مایه و ساده ای به نظر می آید و این گونه برداشت می شود که افرادی که موفق به گذراندن دوره های دانشگاهی نشده اند برای این شغل مناسب ترند و نیازی به فراگیری دانش و فنون این حرفه نیست، و دقیقا مشکل از همین جا آغاز می شود.
برای موفقیت در هر شغلی نیاز به یادگیری و آموزش مبانی آن حرفه است و اتفاقا شغل بازاریابی و فروش، نیازمند به گذراندن دوره های آموزشی متنوعی است. به همین علت است که بازاریابان و فروشندگان غیرحرفه ای به لحاظ کافی نبودن دانش و اطلاعاتشان، با ناکامی روبه رو می شوند و چون درآمدهای بازاریابی و فروش ارتباط مستقیمی با دریافت پورسانت دارد، این امر موجب سرخوردگی ایشان می شود و آنان در کوتاه مدت از این حرفه خارج می شوند. امروزه آموزش بازاریابی و فروش به یکی از مهمترین رشته های هر مدرسه بازاریابی تبدیل شده و تعداد کتابهایی که در این زمینه چاپ شده اند غیرقابل تصور است.
این
کتاب، کتاب ساده و جذابی است که 25 نکته کلیدی در فروشندگی را توضیح می
دهد، نکاتی که هم برای فروشندگان تازه کار و هم برای فروشندگان حرفه
ای، بسیار مهم و کارساز است. البته در چاپ سوم این کتاب پنج عادت جدید هم
اضافه شده است تا به شما در ساختن کار و کسب تان کمک کنند.
موضوع: فروش
نویسنده: استفان شیفمن
مترجم: دکتر محمد احمدی
قطع: رقعی
تعداد صفحات: 130
ناشر: مبلغان
تیراژ: 1500 نسخه