ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
این کتاب برای کسانی که به تازگی در امر خلاقیت و نوآوری شروع به فعالیت کرده اند، بهترین راهنما است و به آنها می آموزد که ایده پردازی یک روند طولانی است، نه یک اتفاق ساده و لحظه ای. و به ما مدد تجربه ها می آموزد که همان طور که فکر می کردیم، ایده پردازی یک کشف شهودی یا به عبارتی دیگر، یک دریافت ناگهانی است. در حقیقت یک سری تفکرات است که باید بر روی آن فکر شود و مرتباً تکرار گردد. این کتاب را باید به کسانی داد که دائماً می گویند: هیچ وقت نمی توانم ایده پردازی کنم. آنها پس از خواندن این کتاب بدون شک شگفت زده خواهند شد.
برنباخ که خود پایهگذار تبلیغات خلاق است، دربارهی این کتاب چنین میگوید: «آقای یانگ در این کتاب کوچک مطالبی را نقل میکند که ارزش آن از تمام چیزهایی که تا کنون دربارهی تبلیغات خواندهایم، بیشتر است، زیرا او از روح برقراری ارتباط سخن میگوید.موضوع: تبلیغات
نویسنده: جیمز وب یانگ
مترجم: علیرضا قائدیان
قطع: جیبی
تعداد صفحات: 39
ناشر: سیته
تیراژ: 3000 نسخه