ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
چندی پیش مراسم رونمایی از خودروی جدید رنو در تالار وحدت، مهم ترین مکان فرهنگی کشور به انجام رسید؛ مکانی که مدتی قبل آیین رونمایی از آلبوم اخیر محمدرضا شجریان به نام از طریق عشق در آنجا صورت گرفته بود. این رونمایی اما با واکنش های بسیاری از جانب هنرمندان روبه رو شد و جوی اعتراضی در پی این حرکت در میان اقشار هنرمند به وجود آمد.
به نظر می رسد مسئولان برند رنو در انتخاب این مکان فرهنگی درصدد حرکتی نو و ایجاد تمایز بوده اند، اما با حواشی و اعتراض های گسترده هنرمندان، آیا این جو به نفع یا ضرر برند رنو است؟ برای دریافت پاسخ این سوالات با محمد غفاری، مدرس بازاریابی، فروش و مشاوره مدیریت به گفت وگو نشستیم...
لینک متن کامل مصاحبه با روزنامه فرصت