وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

زندگینامه آمانسیو اورتگا

احتمالاً شما هم با مارک های کفش و لباس ZARA آشنا هستید و شاید هم صاحب یکی از این اقسام پوشیدنی ها با این مارک معتبر باشید.

شرکت ZARA سومین فروشگاه زنجیره ای کفش و لباس را در اختیار دارد و موسس آن پیژامه دوز سابق و باربر یک مغازه لباس فروشی، به نام آمانسیو اورتگای اسپانیایی است.


شاید برای خیلی ها عجیب باشد در دنیایی که مد، لباس و کفش دائما از ایتالیا و فرانسه نشات می گیرد، سومین عرضه کننده کفش و لباس جهان یک اسپانیایی است.

آمانسیو اورتگا، در حال حاضر در هشتمین دهه زندگی خود قرارداد. وی با ZARA توانسته است ثروتی بیش از 24 میلیارد دلار جمع آوری کند و خود را در رده بیست و دوم ثروتمندترین افراد جهان قرار دهد. ثروتمند ترین مرد اسپانیا در 28 مارس 1936 به دنیا آمد. آمانسیو اورتگا موسس و رییس INDITEX GROUP است.

INDITEX GROUP یک شرکت بزرگ اسپانیایی است که متشکل از بزرگترین گروه های مد و طراحی در دنیاست. این شرکت عظیم تقریباً 100 شرکت را تحت نظر خود دارد که اساساً در زمینه طراحی لباس، تولید پوشاک و عرضه انواع پوشاک فعالیت دارد. INDITEX GROUP بیش از دو هزار فروشگاه فعال سراسر جهان دارد و تولیداتی با مارک های OYSHO,PULL BEAR, ZARAHOME BESHKA DUTTI, MASSIOM,ZARA STRADIV ARIUA را به مشتریان خود عرضه می کند. تمام طراحی، دوخت، تولید و عرضه لباس های INDITEX توسط همین شرکت صورت می گیرد.


ادامه مقاله

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.