وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

وبلاگ شخصی محمد غفاری

جدیدترین مقالات در حوزه کسب و کار موفق و ثروت آفرینی را در سایت محمد غفاری بخوانید

حفظ مشتریان

درست همان طور که و قتی اشخاص برای خرید از شما شخصا با شما تماس می گیرند، پانزده برابر راحت تر از مشتریانی که شما با آنها تماس می گیرید از شما خرید می کنند، فروش کردن به یک مشتری هم ده برابر آسان تر از فروش کردن به یک مشتری جدید است.از سوی دیگر ، توجه به بررسیهای صورت گرفته، 90 درصد مشتریان ناراضی دیگر حاضر نمی شونداز کسی که قبلا از او خرید کرده اند، کالا بخرند.

به عبارت دیگر ،بسیار عاقلانه است که مشتریان خود را حفظ کنید. نه تنها مشتریان خوشحال و شگفت زده بهترین منبع مراجعه دوباره هستند، به احتمال زیاد خود آنها به تکرار برای خریدهای بعدی به شما مراجعه می نمایند. به ندرت اتفاق می افتد مشتری که با شما،با شرکت شما و محصولات شما این رابطه موثر را ایجاد کرده است، برای خریدهای بعدی خود به موسسات دیگر مراجعه کند.

"برگرفته از کتاب موفقیت شغلی اثر برایان تریسی"

تلفن: 22882237-22872080-021

ایمیل:info@mohammadghaffari.com

وبسایت: www.mohammadghaffari.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.